Administratief medewerker WMO | 32 uur | Tijdelijk | Leeuwarden | 

 

Heb je ervaring op het gebied van Wmo/Jeugd en ben je handig met ICT-systemen en Excel? Dan zijn we op zoek naar jou!

De organisatie
Je komt te werken in een dynamische omgeving waar de Publieke Dienstverlening continu afwegingen maakt tussen individuele en collectieve belangen. Ze streven ernaar dat contacten met inwoners, ondernemers, instellingen, bezoekers en partners soepel verlopen. Je komt te werken in op een afdeling die doet wat nodig is, zodat iedereen kan deelnemen aan de samenleving. Daar doen de het voor; niet meer en niet minder: dat iedereen mee kan doen. De bejegening door medewerkers is uitstekend en de afhandeltermijnen zijn kort. Een goede bejegening betekent deskundig, duidelijk, vriendelijk, snel en meedenkend zijn. Do you have what it takes?

De functie
Je bent de spil van de afdeling en het eerste (telefonische) aanspreekpunt voor (aan)vragen van burgers. 
Verder houd jij je bezig met de mailbox en handelt aanvragen(besluitformulieren Beschermd wonen) en wijzigingen op het gebied van de Wmo en Beschermd wonen administratief af. Ook ben je verantwoordelijk voor de planning van de huisbezoeken en de archivering van besluiten.

Over jou
Je bent iemand die graag in verbinding staat met onze inwoners, je beschikt dus over goede contactuele en communicatieve eigenschappen. Je bent oplossingsgericht en dienstverlenend omdat je altijd samen met de klant zoekt naar de beste oplossing. Je werkt volgens de regels en procedures maar je gebruikt je gezonde verstand. Je bent een harde werker die onder druk kan werken en zowel overtuigend als consistent is in de afhandeling van (aan)vragen. Je hebt er zin in en dat is te merken aan je energieke houding.

Daarnaast vragen wij  een afgeronde mbo opleiding en een half jaar administratieve ervaring op het gebied van Wmo/Jeugd. Je bent handig met ICT-systemen en Excel en maakt dit, indien nodig, je snel eigen. Verder ben je een zelfstandige collega en denk je graag mee in oplossingen. Ook kun je je werk goed plannen en organiseren.   

Wat kan je verwachten?

  • Een tijdelijk contract van 5 maanden

  • Een prettige werkomgeving 

  • Een eerlijk salaris

  • Reiskostenvergoeding

Sollicitatieprocedure

Zie jij jezelf al helemaal knallen in deze toffe functie? Wacht niet langer en stuur ons je cv + motivatie naar connect@recruityouth.nl. Heb je vooraf vragen en wil je eerst even bellen? Dat kan op het nummer 06-19784586 en vraag naar  Samantha

Contact:

06-28056113

info@recruityouth.nl

Bezoekadres:

Sonarstraat 12

2901 AB Capelle aan den IJssel

Kvk: 55967566

Het juridisch werkgeverschap, de verloning en uitbetaling voor Recruit Youth worden verzorgd door het externe administratiekantoor Pay for People. Pay for People is NBBU lid en SNA gecertificeerd

Volg ons ook op:

  • linked icoon
  • fb icoon
  • insta icoon

 © 2020 Recruit Youth